יום שני, 13 בספטמבר 2010

פונט: לחימה בדרקון


נעשה ב - Inkscape עם מעט עזרה מה-Hanvon שלי (שזה חיקוי זול ל - Wacom, אבל אני לא מתלונן כי הוא עושה את העבודה).
נוצר מתוך צורך בפונט עברי-אסיאתי בשביל ערב יפני שעשו החניכות שלי לשעבר.
השם המעפן "לחימה בדרקון" נוצר כמחווה לסרטים הזולים שמוכרים בתחנה המרכזית בתל אביב שיש להם שמות מגוחכים סטייל: "אגרוף הנמר" או זעם הדרקון" בעלי עטיפות עוד יותר מגוחכות עם שרירן מלוכסן-עיניים וניחוח של "זול משנות השמונים וצרוב". אני באמת לא יודע מי לעזאזל קונה את הסרטים האלה, שכן הם לא מפסיקים למכור אותם.

דוגמאות לשימוש מסחרי בפונט (שמצאתי...) -





להורדה


19 תגובות:

  1. הי גופניה
    ראיתי את דרקון ואהבתי - רוצה לעשות בו שימוש לא לגמרי פרטי
    איך אפשר ליצור איתך קשר
    נעם

    השבמחק
  2. תעשה מה שבא לך
    שמתי את זה פה כדי שתורידו ותשתפו
    Creative commons וכאלה

    השבמחק
  3. תודה רבה על גופן, בדיוק מה שצריך

    השבמחק
  4. מדליק!
    תמשיך עם העבודה המעולה

    השבמחק
  5. פונט מעולה! בדיוק מתאים לי למסיבת "נינג'גו" שאני מכינה לבן שלי!
    תודה על השיתוף!!!!!

    השבמחק
    תשובות
    1. אתם יכולים להיכנס לפוסט המתוק שלי ולראות מה אני עשיתי עם הפונט המדהים הזה!
      http://sarituka.blogspot.co.il/2014/01/blog-post_26.html?showComment=1392799047649#c8524929070430502215

      מחק
  6. מכסח המדפסות, אתה יכול לצרף רשיון ספציפי לגופן הזה? רצוי כזה שבשימוש עם גופנים כמו OSL שצירפת לנחמה ופסקול.

    השבמחק
  7. מור לוי צלם אירועים בחיפה והקריות

    השבמחק
  8. עיצוב ובניית אתרים - Kitsune - קיצונה - עיצוב ובניית אתרים

    השבמחק
  9. אין ספק ששמך יצוטט בע"ה בעת שימוש בפונט, נפלא!

    השבמחק
  10. ממש יפה שווה להעביר הלאה

    השבמחק
  11. אין אפשרות להוריד את הפונט משום מה..

    השבמחק
  12. כע גם אני לא מצליחה...

    השבמחק
  13. פונט חמוד מאד, תודה (:

    השבמחק
  14. לא מצליחה להוריד את הגופן - לחצתי על אייקון הורדה ולא קורה כלום

    השבמחק
  15. לשימוש מסחרי?

    השבמחק